Η Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης Χρηστών, σας παρέχει την δυνατότητα πρόσβασης (login) σε όλες τις συνεργαζόμενες εφαρμογές, χωρίς την ανάγκη εκ νέου εισαγωγής του ονόματος χρήστη και του συνθηματικού σας σε κάθε μια από αυτές.

Μην αγνοείτε τις προειδοποιήσεις ασφάλειας και μην εισάγετε τα στοιχεία σας αν αμφιβάλετε για την εγκυρότητα της σελίδας που σας παρουσιάζεται ή του πιστοποιητικού που τη συνοδεύει.

Ακολουθήστε απλούς κανόνες για να αποτρέψετε τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις υπηρεσίες σας και τα προσωπικά σας στοιχεία. Δείτε λεπτομέρειες. Μετά το πέρας των εργασιών σας, κλείνετε όλα τα παράθυρα του φυλλομετρητή σας.

Είμαι προπτυχιακός φοιτητής, μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
Οι προπτυχιακοί φοιτητές με δικτυακό λογαριασμό στο ΕΚΠΑ έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία. Για τη σύνδεση στην υπηρεσία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία που εισάγουν για παράδειγμα στην υπηρεσία my-studies.
Για αντιμετώπιση προβλημάτων οι προπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να απευθυνθούν στη γραμματεία του τμήματός τους.

Ζήτησα να συνδεθώ σε μια άλλη εφαρμογή, γιατί μεταφέρθηκα εδώ;
Η εφαρμογή στην οποία ζητήσατε να συνδεθείτε βασίζεται για την πιστοποίηση των χρηστών της στην Υπηρεσία Πιστοποίησης Χρηστών. Μετά την εισαγωγή και επιτυχή πιστοποίηση του ονόματος χρήστη και του συνθηματικού σας θα επιστρέψετε αυτόματα στην αρχική εφαρμογή.

Ποιο Όνομα χρήστη και Συνθηματικό πρέπει να εισάγω;
Πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία που σας έχουν δοθεί από το Ε.Κ.Π.Α και ήδη χρησιμοποιείτε για την σύνδεσή σας σε άλλες εφαρμογές του όπως: webmail, my-studies...

Ποια είναι η διαδικασία αποσύνδεσης (log out);
Για την αποσύνδεσή σας αρκεί να επιλέξετε τον σύνδεσμο "Αποσύνδεση" (log out) μέσα από την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε. Για επιπρόσθετη ασφάλεια, σας προτείνεται μετά την ολοκλήρωση των εργασιών σας, να διαγράψετε τα ίχνη της δικτυακής σας δραστηριότητας από τον φυλλομετρητή που χρησιμοποιείτε και να κλείσετε όλα του τα παράθυρα. Δείτε λεπτομέρειες.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για βοήθεια και αντιμετώπιση προβλημάτων;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) του Πανεπιστημίου Αθηνών τηλεφωνικά ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τις οδηγίες σε αυτή τη σελίδα.

Δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο ΕΚΠΑ, που πρέπει να απευθυνθώ;
Ακολουθήσετε την διαδικασία ηλεκτρονικής αίτησης νέου χρήστη του ΕΚΠΑ.

Μπορώ να κατεβάσω λογισμικό της Microsoft;
Ναι, για την ανάπτυξη λογισμικού και για εκπαιδευτικούς σκοπούς μέσω της υπηρεσίας Dreamspark. Για Desktop λειτουργικά συστήματα (π.χ. MS Windows 7) πρέπει το τμήμα σας να έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα MSDNAA.